Плащане и доставка
Условията на доставка са неразделна част от Общите условия за използване на този електронен магазин.
Цени за доставки
Заявената от ПОТРЕБИТЕЛЯ поръчка ще пристигне чрез куриерска фирма СПИДИ, с опция за доставка до куриерски офис или до посочен точен адрес.
Цената за доставка е за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ и се начислява към стойността на поръчката. Калкулира се съгласно тарифите на куриерската фирма и според спецификата на поръчаните продукти.
Доставката е безплатна за поръчки над 100 лв ( 51,14 €) с ДДС.
Цените за доставка са съответно за:
– доставка до офис на Спиди;
– доставка до посочен адрес с куриер на Спиди.
Начин на логистика на пратките:
Пратките се опаковат в съответствие с всички необходими изисквания за пренос на хранителни продукти и продукти за дома.
ПРИ ДОСТАВКИ, СЪДЪРЖАЩИ ПРОДУКТИ, ЧУВСТВИТЕЛНИ НА ТЕМПЕРАТУРА КАТО КОЛБАСИ, СИРЕНА И ДР., ИЗПОЛЗВАМЕ ХЛАДИЛНИ ОПАКОВКИ.
При поръчка на колбаси, сирена и чувствителни на температура продукти, те непременно се поставят в хладилна опаковка, защото е необходимо да бъдат съхранявани при ниска температура, за да запазят качествата си. За целта ТЪРГОВЕЦЪТ използва специална термокутия, изработена от стиропор, която запазва температурата до 24 часа. За още по-голяма сигурност в самата логистика, се поставя специален лед под формата на гел, който е в изолирана опаковка.
Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е посочили доставка до куриерски офис, е важно продуктите да бъдат получени от куриера във възможно най-кратък срок и веднага да бъдат поставени в хладилник и да бъдат съхранявани според изискванията за този тип продукти. Това гарантира запазване на качествата на продукта.
– Хладилна опаковка е на стойност: 2,99 лв.
Начин на плащане:
Плащането става само с наложен платеж – при получаване на доставката от куриера.
Наличности:
ТЪРГОВЕЦЪТ поддържа наличностите на продуктите, посочени в сайта, но е възможно, поради голямото търсене, някои от посочените продукти в поръчката, да са изчерпани. В такъв случай ще се ТЪРГОВЕЦЪТ ще се свърже с ПОТРЕБИТЕЛЯ в най-кратък срок по телефон или чрез email съобщение.
Срокове за доставка:
Доставката се изпълнява в срок от 3 до 5 работни дни, без ангажимент за точен час след деня на поръчката.
Доставките за страната се изпълняват до 3 работни дни след направена поръчка (в работен ден или в първия възможен работен ден) или според графика на куриерска фирма СПИДИ за съответния регион.
В някои случаи, поради официални празнични дни или извънредна натовареност на куриерската фирма, е възможно забавяне на доставката, за което ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност.
Условия за доставка
В случай на забавяне на доставката ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще бъде уведомен, независимо от причините на него.
Стоката се предава на ПОТРЕБИТЕЛЯ срещу подпис, с който се удостоверява, че ТЪРГОВЕЦЪТ е изпълнил поръчката. ПОТРЕБИТЕЛЯТ оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и при установяване на такива, задължително предявява претенции в присъствието на куриер.
При наложен платеж, сумата за доставената стока се предава от ПОТРЕБИТЕЛЯ на куриера, който получава право да я предаде от негово име на ТЪРГОВЕЦА, чрез превод по банков път.
При невъзможност ПОТРЕБИТЕЛЯТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка от куриерската фирма, не по вина на ТЪРГОВЕЦА, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит за доставка. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.
Рекламации
След получаване на пратката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ преглежда продуктите. При установяване на несъответствие в заявената поръчка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ запазва (не нарушава) целостта на опаковките. В срок до 48 часа от получаването на поръчката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да се свърже с ТЪРГОВЕЦА чрез телефон 0897062353 и/или имейл shop@nakmarket.bg. ТЪРГОВЕЦЪТ ще направи проверка и ще съдейства за отстраняване на несъответствията, съгласно спецификите на всеки отделен случай. ТЪРГОВЕЦЪТ се води от желанието за удовлетвореност на клиентите си. Ако ТЪРГОВЕЦЪТ прецени, че даден случай е извън неговата отговорност, може да откаже приемането на рекламацията, срещу представяне на съответните мотиви.