Замяна и връщане

Условия за връщане

  • ПОТРЕБИТЕЛЯТ уведомява по имейл ТЪРГОВЕЦА и изпраща обратно стоката в оригинална опаковка за своя сметка чрез куриерска фирма СПИДИ.
  • ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да върне или замени стока във всеки от физическите обекти на Нак Маркет, намиращи се в град Пловдив:
    • кв. Кършияка, ул. Мария Кюри 8;
    • кв. Смирненски, ул. Кръстю Раковски 27;
    • кв. Кючук Париж, ул. Македония 99.

срещу представяне на касова бележка, фактура и/или стокова разписка.

  • След приемане на върнатата стока и извършване на проверка от страна на ТЪРГОВЕЦА, възстановяването на сума или ваучер се извършва в срок от 14 дни.

Замяна на продукти е допустимо да бъде разгледана, когато са налице някои от следните фактори:

  • Доставена е друга стока, а не поръчаната от ПОТРЕБИТЕЛЯ – за сметка на ТЪРГОВЕЦА;
  • Стока е доставена с изтекъл срок на годност – за сметка на ТЪРГОВЕЦА;
  • При дефектен продукт – за сметка на ТЪРГОВЕЦА.

Когато стока е доставена с изтекъл срок на годност, ПОТРЕБИТЕЛЯТ информира ТЪРГОВЕЦА  чрез e-mail адрес shop@nakmarket.bg, със следната информация в него:

  • Снимка на продуктовата идентификация, която включва отпечатан срок на годност върху опаковката и партиден номер (намира се до срока на годност);
  • Снимка на касовата бележка, фактура и/или стокова разписка.

Ако ТЪРГОВЕЦЪТ установи нередност в срока на годност на продукти, изпратени на ПОТРЕБИТЕЛ, следва да компенсира ПОТРЕБИТЕЛЯ под следната форма:

  1. Доставка на същата стока, но в срок на годност;
  2. Възстановяване на платената сума на стоката.