Замяна и връщане
Условия за връщане
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ уведомява по имейл ТЪРГОВЕЦА и изпраща обратно стоката в оригинална опаковка за своя сметка чрез куриерска фирма СПИДИ.
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да върне или замени стока във всеки от физическите обекти на Нак Маркет, намиращи се в град Пловдив:
- кв. Кършияка, ул. Мария Кюри 8;
- кв. Смирненски, ул. Кръстю Раковски 27;
- кв. Кючук Париж, ул. Македония 99.
срещу представяне на касова бележка, фактура и/или стокова разписка.
- След приемане на върнатата стока и извършване на проверка от страна на ТЪРГОВЕЦА, възстановяването на сума или ваучер се извършва в срок от 14 дни.
Замяна на продукти е допустимо да бъде разгледана, когато са налице някои от следните фактори:
- Доставена е друга стока, а не поръчаната от ПОТРЕБИТЕЛЯ – за сметка на ТЪРГОВЕЦА;
- Стока е доставена с изтекъл срок на годност – за сметка на ТЪРГОВЕЦА;
- При дефектен продукт – за сметка на ТЪРГОВЕЦА.
Когато стока е доставена с изтекъл срок на годност, ПОТРЕБИТЕЛЯТ информира ТЪРГОВЕЦА чрез e-mail адрес shop@nakmarket.bg, със следната информация в него:
- Снимка на продуктовата идентификация, която включва отпечатан срок на годност върху опаковката и партиден номер (намира се до срока на годност);
- Снимка на касовата бележка, фактура и/или стокова разписка.
Ако ТЪРГОВЕЦЪТ установи нередност в срока на годност на продукти, изпратени на ПОТРЕБИТЕЛ, следва да компенсира ПОТРЕБИТЕЛЯ под следната форма:
- Доставка на същата стока, но в срок на годност;
- Възстановяване на платената сума на стоката.